Komunikat w sprawie zwrotów podręczników i sprzętu komputerowego
oraz dezynfekcji szafek ubraniowych
ZWROT PODRĘCZNIKÓW
- Zwrot książek i podręczników odbywa się w dniach 19 – 24 czerwca 2020 r. według podanego harmonogramu.
- Uczeń/rodzic dokonujący zwrotu podręczników/książek powinien być w maseczce oraz jednorazowych rękawiczkach.
- Osoba zwracająca podręczniki, w celu oceny stanu technicznego dokonuje ich prezentacji bibliotekarzowi.
- Uczniowie zobowiązani są do zwrotu podręczników, które nie mogą mieć cech zniszczenia, utrudniających ich dalsze użytkowanie. Przez zniszczenie podręcznika rozumie się umyślne lub spowodowane przez zaniedbanie użytkownika poplamienie, trwałe zabrudzenie, zalanie napojami, popisanie, rozerwanie, wyrwanie i zagubienie kartek oraz inne wady fizyczne, które uniemożliwiają korzystanie z nich w przyszłości.
- Uczeń jest zobowiązany przygotować podręczniki: usunąć wpisy dokonane ołówkiem, podkleić rozdarte lub wypadające kartki, wyprostować pozaginane kartki Podręczniki powinny być zwracane w kompletach, bez: foliowych okładek, zapisanych ołówkiem notatek, pogiętych lub rozdartych kartek.
Okładki z przyklejonymi do książki brzegami należy pozostawić (pozostałości kleju powodują, że kartki się sklejają i niszczą przy próbie rozdzielenia).
Bardzo prosimy o przestrzeganie wyznaczonych terminów, w szczególnych przypadkach prosimy o kontakt email (bibblioteka@sp2sanok.pl) lub telefoniczny z sekretariatem.
Harmonogram zwrotu podręczników
19.06 – piątek – wejście B – (od boiska szkolnego)
12.00 – 13.00 – klasa 4a
13.00 – 14.00 – klasa 4b
14.00 – 15.00 – klasa 5a
15.00 – 16.30 – klasa 1a 1b
16.30 – 18.00 – klasa 1c 2a
22.06 – Poniedziałek – wejście B – (od boiska szkolnego)
12.00 – 13.00 – klasa 5b
13.00 – 14.00 – klasa 8a
14.00 – 15.00 – klasa 8b
15.00 – 16.00 – klasa 8c
16.00 – 17.00 – klasa 7a
17.00 – 18.00 – klasa 7b
22.06 – Poniedziałek – wejście od parkingu – od biblioteki
13.00 – 14.00 – klasa 3a
14.00 – 15.00 – klasa 3b
15.00 – 16.00 – klasa 3c
16.00 – 17.00 – klasa 2c
17.00 – 18.00 – klasa 2b
23.06 -Wtorek – wejście B – (od boiska szkolnego)
12.00 – 13.00 – klasa 5c
13.00 – 14.00 – klasa 6a
14.00 – 15.00 – klasa 6b
15.00 – 16.00 – klasa 6c
16.00 – 17.00 – klasa 6d
17.00 – 18.00 – klasa 6e
24.06 – środa – wejście B – (od boiska szkolnego)
12.00 – 13.00 – klasa 5d
13.00 – 14.00 – klasa 7a
14.00 – 15.00 – klasa 7b
15.00 – 16.00 – klasa 7c
16.00 – 17.00 – klasa 7d
17.00 – 18.00 – klasa 7e
ZWROT SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
Zwrot wypożyczonego sprzętu komputerowego (laptop, modem) odbywa się w dniach w dniach 19 – 24 czerwca 2020 r. – według harmonogramu zwrotu podręczników lub w dniach 29.06 do 3.07. 2020 r. według poniższego harmonogramu.
29.06.2020 r. – poniedziałek od 10.00 – 17.00
30.06.2020 r. – wtorek od 10.00 do 16.00
1.07. 2020 r.– środa od 10.00 – 17.00
2.07.2020 r.– czwartek – od 10.00 – 17.00
3.07 2020 r.– piątek od 10.00 do 16.00 – OSTATECZNY I TERMIN!
Sprzęt (laptop, modem) należy oddać do pana kierownika administracyjnego. Przed oddaniem należy z dysku usunąć WSZYSTKIE SWOJE DANE. Laptop powinien być zwrócony w takim stanie w jakim otrzymał go uczeń w dniu wypożyczenia.
Podczas zwrotu sprzęt zostanie sprawdzony pod względem stanu technicznego.
SZAFKI UBRANIOWE
Podczas zwrotu podręczników uczniowie klas ósmych proszeni są o uregulowanie (u pana kierownika administracyjnego) spraw związanych z szafkami ubraniowymi.
Prosimy, by uczniowie klas II – VII zabrali wszystkie rzeczy z szafek ubraniowych i pozostawili SZAFKI OTWARTE. W czasie wakacji szafki będą DEZYNFEKOWANE.