Rodzaj zajęć |
Klasa / oddział | Autorzy /prowadzący |
Nauka języka angielskiego poprzez gry, zabawy i elementy artystyczne Innowacja pedagogiczna w nauczaniu języka angielskiego dla I etapu edukacyjnego szkoły podstawowej (klasa I – III) „GAME ZONE” Innowacja dotyczy modyfikacji i rozszerzenia treści programowych z języka angielskiego na podstawie programu „Programy nauczania języka angielskiego dla I etapu edukacyjnego (szkoła podstawowa, klasy 1-3). Autorzy: I. Studzińska, A. Mędela, M.Kondro, E. Piotrowska. Innowacja jest prowadzona w oparciu o podręcznik „Tiger & Friends”. Autorki innowacji: mgr Agnieszka Kopiec, mgr Anna Polańska |
kl. 2, 3 |
Anna Polańska |
Język angielski „Przez gry i zabawy do nauki języka angielskiego” Innowacja pedagogiczna w nauczaniu języka angielskiego dla I etapu edukacyjnego szkoły podstawowej (klasa I – III) „GAME ZONE” Innowacja dotyczy modyfikacji i rozszerzenia treści programowych z języka angielskiego na podstawie programu „Programy nauczania języka angielskiego dla I etapu edukacyjnego (szkoła podstawowa, klasy 1-3). Autorzy: I. Studzińska, A. Mędela, M.Kondro, E. Piotrowska. Innowacja jest prowadzona w oparciu o podręcznik „Tiger & Friends”. Autorki innowacji: mgr Agnieszka Kopiec, mgr Anna Polańska |
kl. 2, 3 |
Agnieszka Kopiec |
Świat przyrody w niezwykłych eksperymentach Innowacja „Świat przyrody w niezwykłych eksperymentach” skierowana jest do uczniów klasy III a. Zajęcia innowacyjne prowadzone są w formie nieobowiązkowych zajęć pozalekcyjnych. Głównym założeniem programu innowacji jest zachęcenie uczniów do aktywnego poznawania świata przyrody. Podczas zajęć uczniowie poszukują odpowiedzi na wiele pytań dotyczących zjawisk zachodzących w przyrodzie poprzez przeprowadzanie prostych doświadczeń i eksperymentów, prowadzenie własnych obserwacji oraz formułowanie odpowiednich wniosków. mgr Paulina Sabat |
3a |
Paulina Sabat |
Historia: “Mediozaury” Adresatami innowacji Innowacja „Mediozaury” skierowana jest do klas 4-6. Podczas zajęć uczestnicy będą mieć możliwość zapoznania z różnymi środkami masowego przekazu i ich funkcjami (telewizja, radio Internet) oraz gatunkami dziennikarskimi, samodzielnego poszukiwania informacji i materiałów, poznania różnych form komunikacji internetowej i mediów elektronicznych (blog, vlog, Instagram, Facebook, Tik, Tok, Twitter). mgr Barbara Rajtar-Wojdyła |
kl. 5 |
Barbara Rajtar – Wojdyła |
Matematyka: “Akademia Młodego Odkrywcy” Innowacja „Akademia Młodego Odkrywcy” skierowana jest do uczniów klas piątych wykazujących się dużym potencjałem matematycznym z możliwością kontynuacji w kolejnych latach. Jest realizowana w ramach zajęć pozalekcyjnych – 1 godzina tygodniowo. Realizacja: mgr Renata Pawlecka, mgr Joanna Giermańska |
kl. 5 |
Joanna Giermańska |
Język niemiecki: „Abenteuer Deutsch. Przygoda z językiem niemieckim” Z języka niemieckiego realizowane są 2 innowacje. Adresatami innowacji „Abenteuer Deutsch. Przygoda z językiem niemieckim” są chętni uczniowie klas piątych w trzech oddziałach klasowych 5a, 5b i 5c (1 grupa) oraz wszyscy uczniowie klas szóstych (2 grupy). Zajęcia innowacyjne odbywają się w ramach zajęć nadobowiązkowych (piąte klasy) oraz jako zajęcia obowiązkowe dla klas szóstych w wymiarze jednej godziny tygodniowo. mgr Anita Błażowska |
kl. 5, 6 |
Anita Błażowska |
Matematyka i fizyka w praktycznym zastosowaniu Innowacja matematyczno – fizyczna: „Matematyka i fizyka w praktycznym zastosowaniu” Innowacja skierowana jest do uczniów klasy 7c. Jej celem jest budzenie i rozwijanie zainteresowań zarówno matematyką jak i fizyką, przygotowanie uczniów do sprawnego posługiwania się narzędziem jakim jest matematyka na innych przedmiotach np. geografii, chemii, ale głównie na fizyce. Wdrożenie tej innowacji przyczyni się do rozwoju twórczej aktywności uczniów, która pozwoli im nie tylko osiągać dobre wyniki w szkole, ale także przygotuje ich do podejmowania i rozwiązywania różnego rodzaju problemów praktycznych spotykanych w życiu codziennym. Przyczyni się ona także do budzenia u uczniów zainteresowania własnym rozwojem, a części z nich pozwoli podjąć świadomą decyzję o kształceniu na kierunkach technicznych. mgr Renata Pawlecka
|
7c |
Renata Pawlecka |
Język angielski: „TIK TALK” Innowacja pedagogiczna w nauczaniu języka angielskiego dla II etapu edukacyjnego szkoły podstawowej (klasa VII) „TIK TALK” Innowacja pedagogiczna skierowana jest do uczniów klas siódmych i realizowana jest podczas koła języka angielskiego. Jej głównym celem jest usprawnienie umiejętności komunikowania się, a także pokazanie jak w rzeczywisty sposób uczniowie mogą wykorzystać swoją wiedzę. mgr Anna Polańska |
kl. 7 |
Anna Polańska |