Erasmus+ Say YES to ICT tools – new technology in education

Erasmus+ Say YES to ICT tools – new technology in education

REGULAMIN REKRUTACJI DO PROJEKTU
“Say YES to ICT tools – new technology in education”
REALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU Erasmus+ AKCJA 1 w Edukacji Szkolnej,
KA122-SCH – projekty krótkoterminowe
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
§ 2. WARUNKI UCZESTNICTWA W PROJEKCIE
4. Nauczyciele zainteresowani udziałem w projekcie przedkładają do koordynatora projektu wypełnioną ankietę rekrutacyjną (załącznik nr 1 do regulaminu) – w formie papierowej lub elektronicznej na adres: edyta.michalak@sp2sanok.pl. Termin składania zgłoszeń upływa 23.04.2022 roku.
§ 3. SZCZEGÓŁOWA PROCEDURA REKRUTACJI
3. Spośród uczestników biorących udział w procesie rekrutacji, którzy z powodu wyczerpania limitu miejsc nie zostaną zakwalifikowani do udziału w projekcie utworzona zostanie lista rezerwowa. Osoby z listy rezerwowej zostaną włączone do uczestnictwa w kursach w przypadku rezygnacji osób wcześniej zakwalifikowanych.
4. Zespół rekrutacyjny zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej z każdym z kandydatów. Ostateczna decyzja o zakwalifikowaniu danego kandydata do mobilności będzie oparta o wszystkie kryteria rekrutacji.
5. Nauczyciele przystępujący do projektu składają pisemną deklarację uczestnictwa w projekcie i wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku z działaniami projektowymi.
§ 4. WARUNKI UCZESTNICTWA W MOBILNOŚCI
§ 5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Oświadczenie o rezygnacji z udziału w projekcie “Say YES to ICT tools – new technology in education”,
realizowanego w Szkole Podstawowej nr 2 im. Św. Kingi w Sanoku
w ramach Programu Erasmus+ AKCJA 1 w Edukacji Szkolnej,
KA122-SCH – projekty krótkoterminowe
Nr projektu: KA122-SCH-BFF1E82F
Oświadczam, że z dniem ……………………………. rezygnuję z udziału w projekcie: “Say YES to ICT tools – new technology in education” realizowanego w Szkole Podstawowej nr 2 im. Św. Kingi w Sanoku.
Do dnia…………………………………………………… zobowiązuję się dokonać zwrotu przeznaczonych na moje szkolenie środków.
| ……………………………… ……………………………………… |
miejscowość i data czytelny podpis kandydata
OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW PROJEKTU
Uczestnik zobowiązuje się do:
KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celu realizacji projektu “Say YES to ICT tools – new technology in education”, realizowanego w ramach Programu Erasmus+ AKCJA 1 w Edukacji Szkolnej, KA122-SCH – projekty krótkoterminowe, nr projektu: KA122-SCH-BFF1E82F jest
Szkoła Podstawowej nr 2 im. Św. Kingi w Sanoku zarządzana przez dyrektora Bartłomieja Mandzelowskiego.
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:
Zapoznałam/-em się z treścią powyższego.
…………………, dn…………………
……………………………
czytelny podpis
ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Szkołę Podstawowa nr 1 im. św. Kazimierza w Kartuzach zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/96/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s 1. w celu realizacji projektu “Say YES to ICT tools – new technology in education” realizowanego w ramach -Programu Erasmus+ AKCJA 1 w Edukacji Szkolnej, KA122-SCH – projekty krótkoterminowe, nr projektu: KA122-SCH-BFF1E82F
…………………, dn…………………
……………………………
czytelny podpis