Od 12 lutego 2018 roku w Szkole Podstawowej nr 2 w Sanoku funkcjonować będzie wyłącznie dziennik elektroniczny. Wszelkie postanowienia dotyczące dziennika określa regulamin funkcjonowania dziennika elektronicznego, dostępny poniżej. Regulamin ten zgodny jest z aktualnym Rozporządzeniem, Statutem Szkoły, WSO.
Prosimy o dokładne zapoznanie się z regulaminem.
Konta będą aktywowane po złożeniu u wychowawcy lub w sekretariacie szkoły wypełnionych KART INFORMACJI NIEZBĘDNYCH DO AKTYWACJI KONTA, które otrzymacie Państwo od wychowawcy klasy.
Regulamin funkcjonowania dziennika elektronicznego
Załącznik 1 – Karta aktywacji konta w dzienniku elektronicznym
Załącznik 2a i 2b – Karta obecności i karta lekcyjna w wypadku awarii
Załącznik 3 – Instrukcja do założenia konta dla rodzica/opiekuna
Obejrzyj film i dowiedz się, jak pierwszy raz zalogować się do e-dziennika
https://www.youtube.com/watch?v=1l8XhJapnKg
W razie problemów proszę o kontakt z Administratorem Dziennika elektronicznego sp2dziennik@gmail.com,