Komunikat w sprawie zwrotu podręczników i sprzętu komputerowego
oraz dezynfekcji szafek ubraniowych
ZWROT PODRĘCZNIKÓW
- Zwrot książek i podręczników odbywa się w dniach 20 – 23 czerwca 2022r. według podanego harmonogramu.
- Osoba zwracająca podręczniki, w celu oceny stanu technicznego dokonuje ich prezentacji bibliotekarzowi.
- Uczniowie zobowiązani są do zwrotu podręczników, które nie mogą mieć cech zniszczenia, utrudniających ich dalsze użytkowanie. Przez zniszczenie podręcznika rozumie się umyślne lub spowodowane przez zaniedbanie użytkownika poplamienie, trwałe zabrudzenie, zalanie napojami, popisanie, rozerwanie, wyrwanie i zagubienie kartek oraz inne wady fizyczne, które uniemożliwiają korzystanie z nich w przyszłości.
- Uczeń jest zobowiązany przygotować podręczniki: usunąć wpisy dokonane ołówkiem, podkleić rozdarte lub wypadające kartki, wyprostować pozaginane kartki Podręczniki powinny być zwracane w kompletach, bez: foliowych okładek, zapisanych ołówkiem notatek, pogiętych lub rozdartych kartek.
Okładki z przyklejonymi do książki brzegami należy pozostawić (pozostałości kleju powodują, że kartki się sklejają i niszczą przy próbie rozdzielenia).
Bardzo prosimy o przestrzeganie wyznaczonych terminów, w szczególnych przypadkach prosimy o kontakt email (bibblioteka@sp2sanok.pl) lub telefoniczny z sekretariatem.
Harmonogram zwrotu podręczników
20.06 – Poniedziałek – mała sala gimnastyczna (lustrzanka) wejście przez szatnię
8.00 – 8.45 – klasa – 8a
8.50 – 9.35 – klasa – 8e/7a
9.40 – 10.25 – klasa 6a/6b
10.40 – 11.25 – klasa – 4c
11.35 – 12.20– klasa -4a
12.30 – 13.15 – klasa 8d
13.25 – 14.10 – klasa 8c
21.06 – Wtorek – mała sala gimnastyczna (lustrzanka)
8.00 – 8.45 – klasa 1c
8.50 – 9.35 – klasa 3b
9.40 – 10.25 – klasa 3a/ 2a
10.40 – 11.25 – klasa 4b
11.35 – 12.20– klasa 5a
12.30 – 13.15 – klasa 5b
13.25 – 14.10 – klasa 7b
14.15 – 15.00– klasa 8b,
22.06 – Środa – mała sala gimnastyczna (lustrzanka)
8.00 – 8.45 – klasa 1a
8.50 – 9.35 – klasa 1b
9.40 – 10.25 – klasa – 2b/2c
10.40 – 11.25– klasa -4c
11.35 – 12.20 – klasa – 5c
12.30 – 13.15 – klasa – 6a
13.25 – 14.10 – klasa -7d
15.15 – 15.00 – klasa – 7c
czwartek – 23.06 od 11.30 do 16.00 (lustrzanka) – ostateczny termin zwrotu podręczników – dla uczniów, którzy z ważnych powodów (zdarzenia losowe np.: choroba) nie mogli zwrócić podręczników w wyznaczonym terminie.
SZAFKI UBRANIOWE
Podczas zwrotu podręczników uczniowie klas ósmych proszeni są o uregulowanie (u pana kierownika administracyjnego) spraw związanych z szafkami ubraniowymi.
Prosimy, by uczniowie klas II – VII zabrali wszystkie rzeczy z szafek ubraniowych i “ksiażkowych” oraz pozostawili SZAFKI OTWARTE.
W czasie wakacji szafki będą DEZYNFEKOWANE.