ZWROT PODRĘCZNIKÓW
- Zwrot kompletu podręczników odbędzie się w dniach 17 – 20 czerwca 2024r. według podanego harmonogramu.
- Osoba zwracająca podręczniki, w celu oceny stanu technicznego dokonuje ich prezentacji bibliotekarzowi.
- Uczniowie zobowiązani są do zwrotu podręczników, które nie mogą mieć cech zniszczenia, utrudniających ich dalsze użytkowanie. Przez zniszczenie podręcznika rozumie się umyślne lub spowodowane przez zaniedbanie użytkownika poplamienie, trwałe zabrudzenie, zalanie napojami, popisanie, rozerwanie, wyrwanie i zagubienie kartek oraz inne wady fizyczne, które uniemożliwiają korzystanie z nich w przyszłości.
- Uczeń jest zobowiązany przygotować podręczniki: usunąć wpisy dokonane ołówkiem, podkleić rozdarte lub wypadające kartki, wyprostować pozaginane kartki.Podręczniki powinny być zwracane w kompletach, bez: foliowych okładek, zapisanych ołówkiem notatek, pogiętych lub rozdartych kartek.
Okładki z przyklejonymi do książki brzegami należy pozostawić (pozostałości kleju powodują, że kartki się sklejają i niszczą przy próbie rozdzielenia).
Bardzo prosimy o przestrzeganie wyznaczonych terminów, w szczególnych przypadkach prosimy o kontakt email (bibblioteka@sp2sanok.pl) lub telefoniczny z sekretariatem.
Harmonogram zwrotu podręczników
17.06 – Poniedziałek – „izba regionalna” wejście przez szatnię
8.00 – 8.45 – klasa 8b
8.50 – 9.35 – klasa 8a
9.40 – 10.25 – klasa 4b
11.35 – 12.20– klasa 4c
12.30 – 13.15 – klasa 6a, 6b
13.25 – 14.10 – klasa 7b
18.06 – Wtorek – „izba regionalna”
8.00 – 8.45 – klasa 2c
8.50 – 9.35 – klasa 2b
9.40 – 10.25 – klasa 3a, 3b
10.40 – 11.25 – klasa 3c
11.35 – 12.20– klasa 5a
12.30 – 13.15 – klasa 5b
13.25 – 14.10 – klasa 7a
14.15 – 15.00 – klasa 7c
19.06 – Środa – „izba regionalna”
8.00 – 8.45 – klasa 1a
8.50 – 9.35 – klasa 1b
9.40 – 10.25 – klasa 1c
10.40 – 11.25– klasa 2a
11.35 – 12.20 – klasa 4a
12.30 – 13.15 – klasa 5c, 6c
20 czerwca- czwartek-od 11.30 do 16.30 „izba regionalna” – ostateczny termin zwrotu podręczników – dla uczniów, którzy z ważnych powodów (zdarzenia losowe np.: choroba) nie mogli zwrócić podręczników w wyznaczonym terminie.
SZAFKI UBRANIOWE i KORYTARZOWE
Podczas zwrotu podręczników uczniowie klas ósmych proszeni są o uregulowanie (u pana kierownika administracyjnego) spraw związanych z szafkami ubraniowymi.
Prosimy, by uczniowie klas II – VII zabrali wszystkie rzeczy z szafek ubraniowych i “ksiażkowych” oraz pozostawili SZAFKI OTWARTE.