ZWROT PODRĘCZNIKÓW

  1. Zwrot podręczników odbędzie się w dniach 19 – 22 czerwca 2023r. według podanego harmonogramu.
  2. Osoba zwracająca podręczniki, w celu oceny stanu technicznego dokonuje ich prezentacji bibliotekarzowi.
  3. Uczniowie zobowiązani są do zwrotu podręczników, które nie mogą mieć cech zniszczenia, utrudniających ich dalsze użytkowanie. Przez zniszczenie podręcznika rozumie się umyślne lub spowodowane przez zaniedbanie użytkownika poplamienie, trwałe zabrudzenie, zalanie napojami, popisanie, rozerwanie, wyrwanie i zagubienie kartek oraz inne wady fizyczne, które uniemożliwiają korzystanie z nich w przyszłości.
  4. Uczeń jest zobowiązany  przygotować podręczniki: usunąć wpisy dokonane ołówkiem, podkleić rozdarte lub wypadające kartki, wyprostować pozaginane kartki. Podręczniki powinny być zwracane w kompletach, bez: foliowych okładek, zapisanych ołówkiem notatek, pogiętych lub rozdartych kartek.

Okładki z przyklejonymi do książki brzegami należy pozostawić (pozostałości kleju powodują, że kartki się sklejają i niszczą przy próbie rozdzielenia).

Bardzo prosimy o przestrzeganie wyznaczonych terminów, w szczególnych przypadkach prosimy o kontakt email (bibblioteka@sp2sanok.pl) lub  telefoniczny z sekretariatem.

Harmonogram zwrotu podręczników

19.06 – Poniedziałek – „izba regionalna” wejście przez szatnię

8.00 – 8.45 – klasa – 4a, 4b
8.50 – 9.35 – klasa – 4c
9.40 – 10.25 – klasa – 5a
10.40 – 11.25 – klasa – 5b
11.35 – 12.20– klasa -5c
12.30 – 13.15 – klasa – 6a
13.25 – 14.10 – klasa – 7a, 7b
14:15-15:00- klasa – 8b

20.06 – Wtorek – „izba regionalna”

8.00 – 8.45 – klasa 2a
8.50 – 9.35 – klasa 1a, 1b
9.40 – 10.25 – klasa 1c
10.40 – 11.25 – klasa  2b
11.35 – 12.20– klasa 6b
12.30 – 13.15 – klasa 8a
13.25 – 14.10 – klasa 8b

21.06 – Środa – „izba regionalna”

8.00 – 8.45 – klasa 2c
8.50 – 9.35 – klasa 3a
9.40 – 10.25 – klasa – 3b
10.40 – 11.25– klasa -3c
11.35 – 12.20 – klasa – 6c
12.30 – 13.15 – klasa – 8c
13.25 – 14.10 – klasa -8d

22 czerwca- czwartek-od 11.30 do 16.30 „izba regionalna” – ostateczny termin zwrotu podręczników – dla uczniów, którzy z ważnych powodów (zdarzenia losowe np.: choroba) nie mogli zwrócić podręczników w wyznaczonym terminie.

SZAFKI UBRANIOWE i KORYTARZOWE

Podczas zwrotu podręczników uczniowie klas ósmych proszeni są o uregulowanie (u pana kierownika administracyjnego) spraw związanych z szafkami ubraniowymi.

Prosimy, by uczniowie klas II – VII  zabrali wszystkie rzeczy z szafek ubraniowych i “ksiażkowych” oraz  pozostawili  SZAFKI OTWARTE.

W czasie wakacji szafki będą DEZYNFEKOWANE.